Trainingen en personeel

De gasten in de horeca en de klanten in de overige branches betalen jouw salaris. Daar ben jij je zeker van bewust. Maar hoe gastvrij kan en wil je zijn? En wat moet je er precies voor doen om het beste resultaat te behalen? Hoe krijg je je team mee? Wat vraagt dat van jou als ondernemer? Allemaal legitieme vragen die beantwoord worden in de trainingen.

Met mijn trainingen richt ik mij op de branches horeca, care & cure, automotive en toerisme.

Er valt nog veel te ontwikkelen op het gebied van gastvrijheid, commercieel handelen, teamvorming en leiderschap.

Deze vier thema’s gaan hand in hand met elkaar en zijn in het fundament voor succes.

N

Je ontwijkt de grootste valkuilen! In elke training zitten 'juice details' verwerkt die gebaseerd zijn op 30 jaar ervaring

De trainingen zorgen ervoor dat jouw medewerkers vol vertrouwen hun volgende stappen gaan maken.

N

Elke training is op maat gemaakt voor jou en je medewerkers. Heel praktisch en to-the-point.

Door mijn aanpak win je waardevolle tijd, ga je na afloop effectief te werk en stroomt de energie weer door je onderneming. 

N

Met oog voor het proces en gericht op het resultaat ontvang je een training die staat!

Trainingen mogen interactief zijn, vol humor zitten (geen stand-up comedy) en nog lang na gonzen in jouw onderneming.

Mogelijkheden

Vrijblijvend gesprek plannen

Ik maak altijd eerst een vrijblijvende afspraak om de mogelijke opdracht met je te verkennen. Uiteindelijk volgt een voorstel en ga je kennis maken met een interim manager met verstand van zaken.

Klaar voor die doorontwikkeling ?